vaken tjalala

Har börjat vakna av mig själv väldigt tidigt nu för tiden? både idag och igår vaknade jag innan 11! rätt gutt när de e fint väder ute :) Men jusst nu sitter jag i sängen och väntar på att Isabell ska vakna som ligger o snarkar på soffan. Jaa igår så la jag ju till en kommentar typ "inget påskfirande för mig inte" och isabell hade skrivit ngt liknande på sin blogg, men prc som de senaste helgerna så fick vi andra planer runt 10-tiden. dock slår inte gårdagens kväll de andra kvällarna, men värt var de!

Idag ska jag väl förmodligen ligga ute i solen (även att de inte tar ett dugg på mig märkte jag igår-.-) men de e ju skönt iaf! Resten av dagen ska jag iaf bara ta det lugnt eftersom jag fortf är sjuk :( o måste vila för att kunna leva lite nu på påsklovet!! hoppas bellut vaknar snart så jag får min frukost o min morgoncigg.............
Förresten så jäääävla ovärt att jag har blogg egentligen? när ja skriver typ ett enda inlägg/dag .... ska försöka bättra på de!
bebismallan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0