utan dig flyger jag ovanför molnen!

Bloggade aldrig mer igår för stressade upp på morgonen och åkte ut till Lisa i lindsdal, vi låg i solen ett tag tills jag upptäckte att jag fått soleksem, buhu så jävla typiskt mig :( senare på kvällen drog vi och grillade + rökte vattenpipa med massa najs folk, sen vidare hem till philip allihopa för att få värmer. iaf, huuuur trevlig kväll som helst!! Idag har jag vatt med Emma och Bellan :) myys. nu är klockan snart halv10 och jag har 3 big brother-avsnitt att kolla på så de e vad min kväll består av, skööönt!
isabell, jag och emma för typ två år sen!

Imon ska jag till frissan vid ett sen ska jag träffa matilda och isabelle, mys <3
hörs senare ikv annars imon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0