redan söndag!

bloggade ju inte mer i torsdags, o inte fredags eller lördags heller. Men ja, hade inte riktigt tid :) På fredagen gick jag upp tidigt (som vanligt denna veckan) åkte till skolan o hämtade kistdekorationen o de jag gjorde i torsdags, sen åkte jag och Mia till kyrkan och lämnade de. Sen vid 13-tiden så åkte jag mamma och systrarna till begravningen. De var så himla fint, men jobbigt och sorligt att ta farväl av en så nära släkting. Det var kul att träffa resten av släkten, typ kusinerna och mormor oså :) På lördagen blev de upp tidigt igen för att ha min sista praktikdag, både bra och dåligt. kmr sakna dom som jobbar på blomsterkrysset, så himla trevliga personer
!

på kvällen sen drog jag till Lisa och lagade god mat med henne och Linnea, mkt mys! Vid 12-tiden kom sofie oh hämtade mig och efter lite äventyr på stan så var vi hemma i sängen vid halv4. Just nu (söndag) sitter jag på balkongen och njuuuuter i solen! Ska snart gå in och fixa mig iordning för ikv ska jag på bio med en fin vän :) Ska se "hur många lingon finns de i världen" ska bli trevligt!

aja sitter vid mammas dator så kan inte lägga in bilderna från begravningen. min dator funkar inte, eller den funkar men den vägrar ansluta till internet -.- men lägger in bilderna så fort jag kan! Aja, nu ska jag dra mig, bloggar kanske mer senare ;) KYSS



var tvungen, ruuuuulig bild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0