punkt 06

- Tio sanningar om mig

1. Jag hatar att sova ensam och sover skitskönt med ngn breve mig!
2. Jag röker och har gjort det sen jag gick i typ 8:an.
3. Jag går ALDRIG med omålade naglar.
4. Det värsta jag vet är när folk ljuger, bryr mig inte om vad folk gör/säger bara de är ärliga.
5. Jag har en förmåga att lita på alla, även att jag vet att de inte går.
6. Har ngn ngngång varit elak mot mig osen är gullig, så glömmer jag allt det dåliga! inte alls bra.
7. Jag hatar när folk inte kan ta ett nej och inte accepterar att man är ointresserad.
8. När jag är ledsen skiter jag i allt, men vill inte ligga hemma o deppa så oftast slutar de med kaoskvällar.
9. Jag får bestlutsångest om prc ALLT, så fort jag ska välja mellan de ena eller de andra så tar de sin lilla tid.
10. Håkan Hellströms musik har alltid gjort mig på bättre humör och kommer alltid göra!
min fina prins!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0