måste egentligen sova

japp eftersom Linnea är en morgonmänniska så ska vi synas inne i stan vid 11! Så måste sätta klocka imon = måste gå o lägga mig tidigt = nu. Men måste ta mitt kvällsbloss med bellan först. har prc duschat och insett hur mkt jag har bränt mig idag xD (gutt tänker ni) men aa, jag e röd asså, som en ful liten kräfta i ansiktet, vill ju bli brun :( hela kroppen kokar typ haha.... hoppas ansiktet har lagt sig till imon, förmodligen inte menmen. bloggar nog mer sen när jag kommit in men kan inte lova ngt ;) PUSS SÅ LÄNGE

har så jävla många roliga, gammla bilder här på denna datorn så jag måste fan lägga upp massvis!
här får ni en suddig festbild på mig o oliver!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0