I don't care if Monday's blue

Klockan är typ 5 och jag kom hem från skolan för ett tag sen :) Slutade vid 11 och då hängde Bellan me hem till mig så har vi pluggat, har ju matteprov på fredag! osen har vi sovit en timma, osen vid halv4 typ drog hon hem. Och jag har prc diskat, har lite att hinna med idag, men är på skitbra humör så aa :D Life is GOOOOOD!


Nu tvingade jag mig själv att blogga ocg efter det så ska jag plugga ändå mera matte, runt 6-tiden ska jag ÄNTLIGEN träffa Louiseeeee <3 sen när jag kommit hem så ska jag laga mat osen duscha och till sist avsluta kvällen med Big Brother! Ska försöka klämma in en liten städning där ngnstans med, men aa de får vi se hur de blir me de ;) hehe. och förresten så var bion skitbra! mkt rolig och lite sorglig :') diggade sällskapet!
aja, ska plugga nu :(
mina finisar och jag på köningen! saknar dom och Kagg.


Kommentarer
matilda

Naaw saknar dej med!! Härlig tid det där! :)<3

2011-04-12 @ 09:21:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0