fridaaaaaaay!

sry för att jag inte bloggade mer varken i onsdags eller igår! Men på onsdagen gick jag som sagt bara två timmar SKÖNT, sen skulle ju bellut och jag till stranden men typiskt nog så höll inte vädret :( Men iaf så sov hon hos mig. Torsdagen var också rätt kort, hade nationella i engelska muntligt, de gick suuuper! Efter skolan åkte jag hem för att sen orka tagga till bistro 22-02. Tråkigare än förväntat men ändå sjukt kul! Började med lite förfest hos mig med Isabelle, Matilda, Louse, Lisa och Nadia! vi tog bussen tsm in till bistro men skildes på dansgolvet.

Idag vaknade jag vid halv10 och var sjuuuuuukt död, såklart! Men snart kommer mina småkusiner hit så ska dom hänga me mig när ja ska leka med de små barnen på Lattjoland, taggat? senare drar jag hem till pappsen för att spendera ett SKÖNT PÅSKLOV där, myyyyys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0