deppmode on!

Har ju taggat för att käka godis och glo Big Brother ikv men nejnej, tv11 fanns inte här hos pappsen (de har funnits innan!!) åååååå blir så sur :( men nu fick jag iaf rummet städat.. ska ut en sväng snart håller verkligen på att dö av värme här. antar att de e för att ja legat i solen hela dagen. Imon blir iaf en bra dag, ska träffa min fina vän Linnea! :)

måste bara få skriva av mig lite.
för er som undrar om min o brians framtid då, kan ju säga såhär den finns inte. asså jag trodde inte de för tre veckor sen heller men de var klart att jag hoppades för jag älskade ju honom! Men som de ser ut nu så har han ny tjej på g typ (redan efter tre veckor? jaa) så nu vet jag ju vad alla hans ord var :) Men jaa som sagt jag klarar mig alltid, och jag trivs bra med singellivet, och utnyttjar my freedom bra! (tolka de inte fel) aa jag har väl inte så mkt mer att säga, släng in en fråga om ni undrar ngt!
Förövrgit är jag väldigt glad! Men ikv hade jag velat dela mitt stooora påskägg med ngn, men absolut inte med en pojkvän! :) saknar en viss person i mitt liv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0