1 April

Hejsan hoppsan! Nu var de ju ett par dagar sen sist (så som de alltid blir) men aa nu är de ny månad och jag börjar ett nytt liv kan man säga. Men jaa, 1 april, har ni blivit lurade eller haha? själv så lurade jag min söta pappa att jag var gravid (stackarn) hehe.. Men har själv inte blivit lurad, lite tråkigt :(
Jusst nu är jag iaf med Isabell :) världen bästa är hon! Vi ska ha lite fredags mys med Big Brother och massa godis osv. vi ska även snart dra ner till pizzerian o köpa oss en riktigt fet pizza! har egentligen ingen lust att blogga fast ändå så har jag de haha ;)
Men måste ju nästan lova att en ny header kmr, den jag har nu är bara tillfällig!
PUSS SÅ LÄNGE
min fina vän och jag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0