lista 04

Dag 01 - Presentation
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 –
Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 –
Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 Ett sista ögonblick


Mat mat mat, något av det bästa som finns. Oftast. De sägs att man ska äta ett viss antal ggr per dag, viktigast för mig är frukost, ääälskar helgfrukost. Vakna hos min mamma och så när man går ut till köket så är redan frukosten framme och klar, mmmm. Sitta där vid köksbordet med min myspysiga pojkvän eller mamma eller nån fin vän, med massa tända ljus. Förstår verkligen inte folk som inte gillar frukost, medans jag typ mår dåligt en hel dag om jag inte äter frukost?
Fattar heller inte folk som inte äter något alls. Har testat de själv, men inte klarat mig speciellt länge om man säger så heh. Fattar inte hur man kan svälta sig själv men ändå klara av att gå upp? När jag hade opererats t.ex, då kunde jag inte äta efter de för de gjorde för ont (hade opererat mig i halsen) och då när jag gick till skolan utan mat i magen mådde jag skit och gick hem. När jag kom hem så åt jag fast att de gjorde så jäävla ont. Var bara tvungen, utan mat ingen malin, helt ärligt. Åt idag snäll-mot-magen-mat som mamma kallar de (eftersom min mage e lite som den e), potatismos och prinskorv :) där satt vi mamma och jag, slitna efter en snöig runda på stan. och brian pigg efter en lat-dag hemma.
haha, fy, de va tråkigt att skriva om mat också....


hade ingen bild på frukost, hittade en på Sofies facebook hemifrån oss =) man ser dock inte själva myset





Kommentarer
soffan

Skaffa egen kamera ... ! :P haha Snor alla mina bilder ju.. ! det kommer bli ett dyrt pris för dig kära syster! ;) Ochdu.. man ser visst myset i bilden ! Jag kan inte dushca idag.. vattenrören har frysit för att det är minus 7 grader!! Jäkla pissdålig isolering alltså! Jäkla U-land ! Katastof ! Vet inte vad jag ska ta mig till !!

2010-11-29 @ 15:49:42
malin

haha :P men jag menar myset, asså ljus oså ju =) men ojdå :o har dom inte bättre isolering än så? va gör man då!?

2010-11-30 @ 11:52:51
URL: http://ingentingoallting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0