01 - Presentation

Dag 01 - Presentation
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 –
Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 –
Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 Ett sista ögonblick


Jag: heter Malin Stina Gustafsson. Jag är född i mars och är nu 16 år. Älskar rosa och är blond, men dom som känner mig ser mig ändå inte som fjortis.
Bra sidor: Jag är för det mesta snäll och glad. Jag är en ärlig person, vilken kan vara både bra och dåligt. För ibalnd kommer jag på mig själv med att vara för ärlig. Men i andra lägen när de gäller att vara ärlig så är jag en person som inte kan ljuga. Inte för någon som jag tycker om. Jag vet att jag inte skulle kunna gå runt med oärlighet på mitt samvete och det är jag stolt över.
<<< jag har nästan alltid brytt mig så mycket om vad andra tycker och tänker, tror att de e så för dom flesta. Man försöker att inte bry sig, men ändå så gör man de. Jag ska försöka vara så ärlig som möjligt i den här bloggen, kan ju börja med att säga att jag var lite nojig när jag skulle starta den, elleeeeer e nog det fortf. >>>
Dåliga sidor: Utifrån andras perspektiv då, så de som känner mig vet att jag kan ha ett jääävla temperament. Vissa dagar kan jag vara hur glad som helst, och andra så brakar helvetet loss hos mig för minsta lilla. Den som lider mest av de är nog min pojkvän, stackarn. Men jag jobbar på de. Kan lixom inte kontrollera när min ilska väl kommer. Minns att de händer många ggr i nian att fast att jag vet att man ska hålla sig "vän" men lärarna så kunde jag bara inte hålla de inne ibland, de bara forsar upp, som en spya. Spyan har kommit utan att stoppas en gång nu på gymnasiet. Som innan när jag inte hade rökt på ett tag, då visste man aldrig vad som kunde flyga i mig, galen helt enkelt.
Utbildning: Har snart gått en termin på Teknik-programmet på Lars Kaggskolan. Skolan e lovely men linjen e rent ut sagt förjäääävlig, ibland. Visste att de skulle bli mycket plugg, men för mig är de alldeles för mkt. Men antar att jag klarar de, eller aa jag ska ju klara de!
Kärlekar: Lite kort om de jag älskar, har världens bästa familj, finaste vännerna och underbaraste pojkvännen<3


Lite bilder på mig, i alla olika tillstånd







Kommentarer
Lisafisa

snutteplutt, ja tänker på dig! <3

2010-11-25 @ 21:10:41
malis

åhh lisa, jag saknar dig!<3

2010-11-25 @ 22:19:19
URL: http://ingentingoallting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0