söndagsmys - tredje advent

Kom prc hem från en ruskigt kall promenad i snön! Eller okej.. jag skulle bara följa Brisse till bussen, men de va jävligt kallt vill jag lova. Nu ska jag iaf som vanligt på söndagar mysa ner mig i soffan framför Beck, ääälskar Gunvald!!! Hoppas också på att få sällskap av mammie. Imon så väntas Lucia-tåg på skolan så vi ska vara där redan vid 8, så blir en tidig buss och alltså en tidig morgon. Efter skolan ska jag hem och plugga och sen träffa Bella som ska sova hos mig (L) har inte så mkt mer att säga.... kanske slänger upp nr.11 från listan i långa Beck-pausen (som vanligt) haha. Eller kanske lite bilder från bild-kategorin då :) vi får seee, puss så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0