onsdag

Som ni märkte så blev de ingen mer uppdatering igår hehe. Hände en hel del som jag inte tänker ta här, även att de ska vara en "ganska ärlig" blogg så, dehär får ni inte veta mina kära bloggläsare.
Egentligen så ska jag skriva nr 9 från listan idag, "min tro" men jag har lixom ingen tro så, går mest på magkännslan. och JA de funkar utmärkt! I de allra flesta lägen vet min mage vad som pågår, och som ni märkt så säger den ifrån ganska lätt också. Aja så då blir de ju istället nr 10 idag, MEN har prc duschat så har inte dagens kläder på mig idag o jag ska ju skriva om "de här hade jag på mig idag" så får komma ihåg att ta kort på de imon och skriva då istället. Och då kan jag ju börja med den nya kategorien idag, med bilder om ni minns?..
För övrig så har jag vatt i skolan idag och även hunnit prata med kuratorn om mitt byte av skola osv, pratade lite om frånvaron också. Och som de ser ut jusst nu, så kommer allt lösa sig snart.
snart kommer bilderna upp, håll utkik ;)

förresten så är de bara 15 dagar kvar till Julafton idag! och även bara 8 (tror jag) dagar kvar i skolan!!!!! wiiiie




Kommentarer
Lisa

OCH EN DAG KVAR TILLS DU FÅR TRÄFFA MIG !

2010-12-08 @ 20:54:56
malin

JAAAA!! de har jag skrivit på bloggen om du inte sett de :D

2010-12-08 @ 21:45:35
URL: http://ingentingoallting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0