Lista 07

Dag 01 - Presentation
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 –
Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 –
Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 Ett sista ögonblick



Att ha en bästa vän är de ända som bode krävas från en människa. En som alltid finns där och som håller alla hemligheter som man säger till personen. Ett bra exempel på en sån person är Isabell Johansson. Vi har kännt varann sen trean och blev redan då tajta små busar. Vi gled ifrån varann ett tag men när vi sen hamnade i samma klass igen så fick vi snabbt samma bra kontakt igen. Jag har alltid vetat att jag kan lita på Isabell, no matter what. Likaså kan hon alltid lita på mig. Klart vi har haft våra dåliga stunder, där vi svikit varandra. Jag vet de felsteg jag har gjort i vår vänskapsrelaktion. Men ändå är vi så pass nära idag, för vi vet, alla gör misstag. Idag så är hon min allra bästa vän, henne jag pratar med om jag mår dåligt, henne jag säger allt till och litar på till 1000! Vi har gjort mkt dumt tsm Isabell och jag. Riktigt dumma saker, men även de har vi växt ifrån. Nästan iaf ;) De finns ju alltid kvar, men vi är lite mer förståndiga nu. Älskar min bellilutt!

En bästa vän kan även vara ens mamma, min mamma. Henne säger jag också de mesta till, självklart inte på samma sätt. Men jag vet att hon alltid lyssnar. Jag har många fina vänner, vissa som jag tappat kontakten med som jag saknar väldigt mkt! Den av mina vänner som jag har kännt längst är Lisa. De har lixom alltid vatt hon och jag. Lisa & Malin, Malin & Lisa. Från magen till graven helt enkelt. Vi lärde känna varandra från dag ett i livet. Innan jag ens var född så kände vi varandra. Hon satt nämnligen på min mammas mage när jag låg där i, bara för att mamma ville att jag skulle komma ut snabbare så använde hon Lisa för att locka ut mig. Så ja, lisa och jag har kännt varann i snart 17 år. Hon är också en av dom som alltid funnits där för mig, även när jag gjort misstag så har hon stannat kvar. KÄRLEK PÅ MIN FISLISA!


mongo på mig! Och sötisbella <3



Kommentarer
Isabell

Älskar dig<3

2010-12-03 @ 19:47:12
URL: http://isabelllen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0