ingen tid till bloggning, tyyyyp

Typ sjukt länge sen jag bloggade? ne men ändå lovade ju er att blogga men har inte haft tid. Kan berätta vad jag gjort iaf.

torsdag: Möte på jb, gick skitbra!! Och efter skolan var jag me Lisa <3

fredag (igår) : Drog in till stan med lite folk från klassen (Isabelle, Matilda, Robin, Oscar och Oscar) Mkt trevligt! Efter de drog jag hem till mig och fick även sällskap av en saknad Älskling som har sovit här inatt!

idag: Ska vi inte göra ngt spec (så lär blogga snäll som jag är!!) Ska försöka få Brisse att baka pepparkakor med mig hihi. Och så ska vi nog hem till hans syster Kim och fika, mys! Sen ikv sover vi hemma hos Brian och imon måååste jag plugga! Har både sv-prov och ma-prov som väntar + massa extra matte som måste bli klart innan jag lämnar Kagg och bärjar på JB!
Som jag lovat er så ska nr 10 upp från listan, "de här hade jag på mig idag". De blir outfiten från i torsdags men ändå ;) sen ska även min veckas planering upp på bloggen! kanske lite från facebook-kategorin också? VI FÅR LA SE!

puss så länge




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0