funderar på en rubrik..

Jaa jag vet, min uppdatering suger. Och den lär suga ändå mer i helgen. Har nämnligen fullt upp! Slänger in ett snabbt inlägg nu, och kanske även nr 08 från listan. Känner att de e viktigt att hinna me ett nr per dag från den där listan. heh. Ska iaf dra över bron, till öland. Med Brian då, till hans mutter. Ska sova där inatt och sen imom kommer pappa och hämtar mig så ska Matilda och jag in till stan och köpa några julklappar, och sen vidare för att kolla på Isabelles dans, NAJS!
Förresten, ni som inte har fattat de så finns de två "Bellor" i mitt liv, Isabell Johansson ("gamla Isabell") Och Isabelle Svensson, ("nya Isabelle") Lägg märke till att nya Bella stavas med E i slutet och gamla Bella utan E. Isabell och Isabelle. HAHA :)
Snart är de nästan heelt bestämt att jag byter till floristlinjen, ska bli najs! Möte på torsdag och som de ser ut nu så kommer de gå bra.


PUSS HEJ SÅ LÄNGE!


jag jusst nu, i min Kagg-dress.. JAA jag kommer sakna KAGG och klassen, men ändå :)
fint fejk-smile me hahahahhhhhhh..........ha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0