förbannad!!!!!

Först FÖRLÅT för ingen bloggning igår, men hade inte lust och inte tid hlr hah.

ÄR SÅ JÄVLA AAAARG, ihgjoklnjmksknm dsknm kasdlvmklsdmsdlkm,dlmkdfl, de räcker inte!!!!!! kan ju säga såhär min frånvaro har visat sig att inte vara den bästa (som jag nämnt innan) har hållt kollt på min dexter nu i helgen och igår så hade jag 21% frånvaro OCH JA JAG VET de är föööör mkt, och jag visste (för min lärare sa de igår) att jag skulle få hem en varning från skolan om min frånvaro, men där står de att jag har 38% ?!?!??!?! TRETTIOÅTTA jävla procent, de kan fan inte stämma, blir suuuuuuuur. och de står även att om jag inte visar läkarintyg för skolan "snarast-.-" så kmr dom ta all min giltiga frånvaro (ja jag har ju sjukanmält mig och för de mesta vatt sjuk!!!) den kmr iaf ändrar till Ogiltig?? varför fan ska man sjukanmäla sig då?? ne fyfan ska jag ut o ringa o klaga hos nån, ISABELL JOHANSSON e offret!!!


bloggar mer sen, troligtvis



Kommentarer
soffan

Det hände med mig med, att min frånvaro blev fel.. om du inte redan har gjort det gå tillbka till de dagarna du varit borta sen kolla vilka lärare du hade, kan vara att de har fyllt i fel för "på min tid" var det fortfarande lärarna osm fyllde in frånvaro.. sen kan du också gå till Expetitioen o kolla om din sjukanmälan har kommit in de dagar då du faktiskt ska ha giltig frånvaro om inte så kanske de kan ändra det... :)) I vilket fall som hellst så ligger ansvaret på dina axlar .. ingen annan bryr sig riktigt om inte du tar upp frågan :) kram!

2010-12-07 @ 16:46:47
malin

men sofie asså så här e de, jag har sjukanmält mig så att frånvaron är giltig, men de har blivit för mkt, giltig frånvaro då alltså. och utan läkarintyg på sjukdom så kmr dom ändra den till ogiltig. Men de jag är arg på är hur procenten (på giltig) frånvaro kan bli så hög (38%) , de e de som inte stämmer! kram på dig

2010-12-07 @ 21:57:48
URL: http://ingentingoallting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0