facebook-taggar




1.

Jag, Ebba och Tilda förra vintern. Vi hade tatt en runda med mopparna i snön (sjuka i huvet!?!) och så gick vi en sväng på isen? inte okej! Som ni ser hade dom dessutom prc vatt utomlands och jag hade vatt hemma i sverige haha :P saknar dom bruttorna! saknar speciellt allt skitsnack som vi hade på eftermiddagarna på café corner och café dream.

2.

Tror de här var samma dag :P fast prc efter skolan när Tilda o jag kommit hem och tog hissen upp till henne. Min Iphone var ny och min utväxt var nyfärgad!

3.

Jag på bild och den man ser som tar kortet är Emma P. Och jaa som jag nämn innan, vi var rätt bra vänner där ett tag. Jusst den här dagen höll jag på att baka för hade fått de i läxa. Minns hur sur jag var på min pappa som skulle köpa jäst (för läxan var att lära sig att baka med jäst) och hem kommer han med PULVER-jäst -.-

4.

Jag & Melina! Detta var de vi gjorde största delen av syslöjden i nian. Stod vid spegeln och tog massa löjliga kort. SAKNAR MIN MELLIS <3

5.

Fislisa och jag. Från nån dag i våras när vi var inne i staden o hängde.. nä, men typ. Stod typ en halvtimma med Felicia o tog typ bara sånna hära bilder? denna bilden är alltså tagen av Felicia!


- de e inte så jävla kul att skriva om facebook-bilder trots allt. Men jag fortsätter nog ändå ett tag till ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0