dan före dopparedan

Hej på er! Sitter jusst nu hemma hos min momo i Karlskrona. Mamma och jag gick upp i tid idag för att åka till Malmö. På radion sa dom, "Man kan säga att man kan dra en linjal mellan Kalmar och Malmö, och där är vädret som värst." Kul, ingen jul i skåne, ingen jul me småkusinerna, och ingen jul med min saknade storasyster :( är ledsen. vi har ingen julgran här hlr.. jag är lite komisk, har tatt en av momos blommor och julpyntat, med glitter och röda kulor. Visar bild när jag orkat ladda in en i datan :)

Runt "julgranen" har jag lagt ut alla julklappar, eller aa de som är till mig, mamma och mormor då. För de blir bara vi imon på jul, och Lars då. Sofie får vara med på skype och Jennie i telefonen! (mina systrar) Min älskling är långt ute på öland, han kommer hem på söndag, eller måndag? och jag saknar har redan :( blä. Isabell kommer inte hem förens måndag hon hlr :( & Matilda o Isabelle saknar jag också redan. Herregud. Men jag ska inte klaga, imon ska jag mysa och fira jul med världens bästa mamma och världens bästa momo!

PUSS PÅ ER. får se när jag uppdaterar här näst ;)



jag jusst nu, ofixad och söt ;) imon ska jag ha:
*röda strumpbyxor
*röda naglar
*rött läppstift
*tomteluva!

TJUSIGT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0