dålig uppdatering!

Har inte haft lust att blogga som ni kanske märkt, riktigt dåligt att jag inte har bloggat på hela veckan! Har t.om fått klagomål på den dåliga uppdateringen. Men ni har ju fått se min veckoplanering så ni vet vad jag har gjort iaf. På tisdagen var jag i min nya klass på JB, huuur kul som helst! Tyckte om klassen väldigt mkt (bara tjejer dock, men verkar som ett bra tjejgäng!) På onsdagen var jag med Linnea, de va mysigt att träffa henne efter så lång tid, och de blev en hel del skratt o inget pluggande alls.. ha.

Idag lördag så är de fest som gäller! Har sett fram emot kvällen o den lär bli mer än ok! Matilda och Isabelle kommer till mig runt 5 så då ska vi laga mat, fixa oss osv :)
FÖRRESTEN, DE FINNS INGET VATTEN I KALMAR LÄN. (som ni i kalmar redan märkt höhö) Jag blev galen när mamma väckte mig och sa att vi inte skulle ha ngt vatten!? jävligt glad för att jag duschade igår kväll. och de första jag gjorde imorse var att borsta tänderna. Och nu sitter jag här, sugen på vatten och sugen på att borsta tänderna :(

Skit i de nu, ikv ska vi iaf vara några från klassen (den "gamla") så lär bli rätt så sorligt också .. blä vad jag kmr sakna dom :( Lägger nog in lite bilder sen, om jag orkar ;) Nu ska jag städa iordning här hemma, duktigt som jag e!

PUSS SÅ LÄNGE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0