Andra Advent

Hemma nu!
Som jag lovat så kom nr 08 från listan upp, hinner kanskekanske 09 sen, men har funderat på en ny kategori, mer om de sen. Vi åkte iaf och fikade hos Datta idag, jag mamma och Brian. Idag var hon piggare än hon varit på väldigt länge, sköönt. Vi satt och sjöng julsånger mamma och jag, Datta sjöng me så gott hon kunde. Fint lät de också! Nu ska jag snart fortsätta min tradition, Beck på söndagar ska de va. Så mammi och jag ska mysa ner oss i soffan med Te och varm oboy


Den nya kategorin har förresten med bilder och göra, för jag har ju mest tråkiga cam-bilder på bloggen jusst nu. Men mer får ni veta senare ;) förmodligen i den långa pausen i Beck, alltså runt 22-tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0